Laatste tips in je mailbox?

Wij voegen regelmatig nieuwe tips toe waardoor het werken met je computer, android-toestel, iphone en ipad nog eenvoudiger en leuker wordt. Meld je daarom aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!
Afdrukken
PDF
12
nov

Instellen Ziggo email in Windows Mail

Open Windows mail. Ga vervolgens naar Extra -> Accounts

e-mail instellen in windows mail stap1

Het volgende venster verschijnt:

e-mail instellen in windows mail stap2

Klik vervolgens op de knop 'Toevoegen'… Het volgende venster verschijnt:

e-mail instellen in windows mail stap3

Als accounttype kiest u voor 'E-mail account' en klik op “Volgende”. Het volgende venster verschijnt:

e-mail instellen in windows mail stap4

Voer nu uw volledig naam in (Aan deze naam kunnen de mensen of instanties zien van wie de mail afkomstig is) en klik op volgende. Het volgende venster verschijnt:

e-mail instellen in windows mail stap5

Geef het e-mailadres op welke u wilt gaan gebruiken en configureren voor Windows Mail en klik op volgende. Het volgende venster verschijnt:

e-mail instellen in windows mail stap6

Hier dient u de volgende velden in te vullen:

  • Inkomende e-mail (POP3), dit is pop.ziggo.nl
  • Server voor uitgaande e-mail (SMTP), dit is smtp.ziggo.nl
  • Zodra u klaar bent met invullen klikt u op “Volgende”. Het volgende venster verschijnt:

    e-mail instellen in windows mail stap7

    Vul hier de volgende gegevens in:

    • Gebruikersnaam, deze heeft u van Ziggo ontvangen.
    • Wachtwoord, deze is door Ziggo verstrekt en hoofdlettergevoelig.
    • De optie “Wachtwoord onthouden” dient aangevinkt te blijven.

    Zodra u klaar bent met invullen klikt u op “Volgende”. Het volgende venster verschijnt:

    e-mail instellen in windows mail stap8

    Bekijk hier de informatie over e-mail instellingen op Ziggo.nl 

    Comments  

     
    #3 baby 2012-06-23 18:19
    ik snap er egt niks van heb het nu al vaak geprobeert maar ik kjrijg hemn niet goed toegevoegt. :-x :-? wordt er mise :zzz lijk :lol: van :-) ;-) 8) :-| :-* :-*
    Quote
     
     
    #2 Gideon 2011-07-15 12:09
    Beste Natascha,

    Het lijkt erop dat je gebruikersnaam en/of wachtwoord niet juist is. Ik weet dat Ziggo de gebruikersnamen ongeveer een jaar geleden omgezet heeft naar je e-mailadres. Dus heb je nu geen e-mailadres als gebruikersnaam probeer dan eens je e-mailadres in te vulen bij gebruikersnaam met hetzelfde wachtwoord.
    Quote
     
     
    #1 Natascha 2011-07-15 11:39
    Alle stappen gevolgd, maar krijg foutmelding:
    Account: 'pop.ziggo.nl', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
    Quote
     

    Add comment

    Security code
    Refresh

    Annbieding vliegers